Ogonkify, csps...

Úterý Květen 11 20:19:52 CEST 1999

On 7 May 1999, Rudolf Cejka wrote:

> Chtel bych se zeptat vsech, kteri doporucuji nebo pripadne sami pouzivaji
> pro cesky tisk z Netscape ogonkify nebo csps nebo jiny post-filtr.
> Jak tento problem resite? Nebo to nikomu krome me nevadi? (Ani verit
> se mi nechce, ze by se nekdo spokojil s polovicatym resenim.)

Ja tento problem resim tak, ze ceske stranky netisknu. :)

Jinak IMHO spravne reseni by bylo Netscape UPRAVIT tak, aby bylo mozno pro
danou znakovou sadu nastavit, aby pouzival zadany PS font (ktery tam
zaroven vlozi) a k nemu zadanou metriku.

Proste obcas to nejde jinak, nez ze se musi ten program, co to dela blbe
(v danem pripade sazbu textu s ceskymi nabodenicky), opravit.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"