knihovny libc.so.5

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Květen 11 23:39:27 CEST 1999

Dne 11. 5. 1999 Kastner Jiri napsal:

> Mam RedHat 5.1 a chci si nainstalovat StarOffice. Tak jsem si precetl na
> konferenci co se dalo a stahnul jsem si knihovny libc.so.5.4.46 a libm.so.5.0.9,
> abych si mohl nainstalovat StarOffice 3.1 a po zkopirovani do /lib jsem udelal
> nasledujici:
> 1) ln -s libc.so.5.4.46 libc.so.5
> 2) ldconfig
> a potom jsem spustil setup a hlasi mi to
> "line1: syntax error at token 'I' expected declarator; i.e. File ..."
> jo v adresari /lib mam jeste libc.so.6 (link na libc-2.0.7.so) a libm.so.6
> [...]

Zkusil bych ldd setup (misto setup je treba dat jmeno instalatoru SO). Mozna,
ze mate starsi libc knihovny jeste nekde jinde a program si vezme prave je.
Asi nejjistejsi metoda je IMHO nainstalovat knihovny do extra adresare a ten
pouzit do promenne LD_LIBRARY_PATH, ktera je prvni v poradi pri hledani
knihovny.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison