knihovny libc.so.5

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Středa Květen 12 21:59:03 CEST 1999

Kastner Jiri wrote:

> Mam RedHat 5.1 a chci si nainstalovat StarOffice. Tak jsem si precetl na
> konferenci co se dalo a stahnul jsem si knihovny libc.so.5.4.46 a libm.so.5.0.9,
> abych si mohl nainstalovat StarOffice 3.1 a po zkopirovani do /lib jsem udelal
> nasledujici:
> 1) ln -s libc.so.5.4.46 libc.so.5
> 2) ldconfig
> a potom jsem spustil setup a hlasi mi to
> "line1: syntax error at token 'I' expected declarator; i.e. File ..."
> jo v adresari /lib mam jeste libc.so.6 (link na libc-2.0.7.so) a libm.so.6
> [...]

Knihovny je treba zkopirovat do /usr/i486-linux-libc5, kde ma Redhat ty
stare verze. Potom staci spustit ldconfig, ten si linky dela sam.
Posledni krok je vicemene kosmeticky a spociva v smazani starych
knihoven.

v.b.

--
Black windows of paint / I scratch with my nails / I see others just
like me / why do they not try to escape?