Ceska klavesnice a RH6.0

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Květen 12 11:58:11 CEST 1999

Slavek Banko (axis) <slavek.banko na axis.cz> wrote:
> Byl jsem hned po instalaci bez problému. Instalaci jsem prováděl se slovenským
> prostředím a pak v /etc/sysconfig/i18n změnil sk i sk_SK na cs_CZ (ve všech
> případech celé cs_CZ!).

   Tohle by skutecne melo puvodni problem vyresit.

   No, LINGUAS (pravdepodobne urcuje, ktere jazykove mutace programoveho
vybaveni se maji instalovat) by melo byt urcite cs a ne cs_CZ. A LANG bych
take nastavil na cs (nektere programy (man?, cteni resources X-programy)
se ridi podle LANG a nejsou schopny si cs_CZ na cs zkratit). Cili jen
LC_ALL na cs_CZ.

   Take bude asi problem s tcsh - myslim, ze v RH 6.0 stale neni
/etc/profile.d/lang.csh, ktery by zajistil nastaveni promennych podle
/etc/sysconfig/i18n.

                                                    S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229