Ceska klavesnice a RH6.0

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Květen 12 12:27:35 CEST 1999

Asi to nebude tak jednoduché. Zkoušel jsem to nastavit tak, jak je uvedeno
níže, ale například gnome-linuxconf mi při spuštění do konzole vypsal, že libc
(jestli se dobře pamatuji) nepodporuje nastavené locales a nepsal háčkovaná
písmena. Když jsem nastavil cs_CZ, tak se mu to již líbilo a písmena psal
všechna (až na to, že neměl iso8859-2 font, takže byla 'nečitelná'). Dost
možná, že to bude záviset program od programu. Není pro toto řešením nastavení
aliasů pro locales (nezkoušel jsem)?

Slávek.