Quota a padajici procesy

Jan Kara jack na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Květen 12 19:07:36 CEST 1999

> status D, je nekillnutelny. Totez mi delaji prikazy ,,sync'' ,,umount -a'' a
> dokonce ,,du -s adresar''.
> Po vyskytu prvniho mrtveho procesu asi za deset minut zacnou masivne chcipat
> dalsi procesy - nektere skonci, jine taky zmeni status na D. Preziji jen
> zakladni procesy - init, mingetty,kswapd. Na tento pocitac se pak uz nikdo
> neprihlasi - ani telnetem ani z konzoly - vzdy to skonci po zadani hesla.
>
> Stejneho masivniho pochcipani procesu docilim kdyz tomu prvnimu se statusem
> D poslu ,,kill -9 -1 passwd''.

> [...]
  Ja osobne mam podezreni na quotovy kod v kernelu :-). Tedy konkretne je v nem dost
chyb a nektere zpusobuji i takoveto chovani. Napsal jsem na to patche, bohuzel
je Linus do 2.2.8 neakceptoval :-( (vsak to zkusim znovu ;-)). Jestli je chcete
vyzkouset, jsou na ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/jack/quota-fix-2.2.7-2.diff.gz.
Jinak budu je rediffovat proti 2.2.8, takze mozna uz tam zastihnete i ten novy :-).

								Honza.