www.linux.cz - soutez

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Čtvrtek Květen 13 13:59:15 CEST 1999

Dne Čt, 13 květen 1999 Jan Kasprzak napsal(a):
>Dobrý den,
>
>	veřejná soutěž o grafickou podobu stránek www.linux.cz vstoupila
>do další fáze. Sešlo se šest návrhů od pěti autorů. Nyní je na vás, abyste
>vybrali nejlepší.
>
>	Po dobu jednoho týdne - 13. května až 20. května máte možnost určit
>tři lidi, kteří postoupí do užšího výběru a obdrží CD s RedHatem 6.0.
>Z nich pak výbor CZLUGu vybere vítěze. Hlasovat můžete zasláním prázdného
>mailu na adresu soutez-jméno-příspěvku na linux.cz, tedy na jednu
>z následujících adres:

Pokud si nechcete přečíst názor jednoho hodně kritického člověka na tuto
soutěž, NEČŤĚTE dál a klidně dopis smažte. Já si ale nemohu pomoci. A předem se
omlouvám jak autorům návrhů, tak vyhlašovatelům soutěže, jestli napíšu něco
"peprného". Nebude to mým úmyslem.

A nebylo by možno stanovit, že příspěvek musí dostat určitý počet hlasů, aby
se vůbec mohl stát vítězem? Já jsem asi velký šťoura, ale IMHO ani jeden návrh
v té podobě, v jaké je prezentován, není použitelný jako grafický návrh
nejnavštěvovanějšího a nejprestižnějšího Linuxového serveru v Českých zemích,
www.linux.cz

Co třeba nevyhlásit vítěze a uspořádat druhé kolo, do kterého by mohli poslat
své náměty další lidé a které by trvalo třeba měsíc? Za týden se nedá něco
rozumného navrhnout a návrhy opravdu vypadají tak na jedno odpoledne. Kdyby
bylo více času, jistě by autoři "dotáhli" svá dílka.

Ano, jistě si říkáte, proč kritizuju a nic jsem neposlal. Asi jsem se nechtěl
ztrapnit něčím "upatlaným" za pár hodin.

Ale vyhlašovatelé soutěže jistě věděli, proč dali tak šibeniční termín.

Oto Buchta

P.S.: radši jsem polovinu mailu smazal, protože bych opravdu mohl někoho urazit.