www.linux.cz - soutez

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Květen 13 16:01:13 CEST 1999

	Neměl bych na mail psaný tímto tónem (mám na mysli zvlášť poslední
větu) vůbec odpovídat, ale nedá mi to. Píšu to jen jako krátké
vysvětlení, o co v soutěži jde. A dále se k otázce termínu odevzdání
nebudu vyjadřovat.

Oto Buchta wrote:
: Co třeba nevyhlásit vítěze a uspořádat druhé kolo, do kterého by mohli poslat
: své náměty další lidé a které by trvalo třeba měsíc? Za týden se nedá něco
: rozumného navrhnout a návrhy opravdu vypadají tak na jedno odpoledne. Kdyby
: bylo více času, jistě by autoři "dotáhli" svá dílka.
:
: Ano, jistě si říkáte, proč kritizuju a nic jsem neposlal. Asi jsem se nechtěl
: ztrapnit něčím "upatlaným" za pár hodin.
:
	Od vyhlášení soutěže (tuším 30. dubna) do termínu odevzdání bylo
12 dní. To je celkem dost na to, aby člověk vygeneroval _rámcový návrh_
grafické podoby WWW serveru. Nejde o _obsah_, který by člověk měsíc psal.
Jde o to, jakou má autor rámcovou představu, že by stránky měly vypadat.
Taky nikdo netvrdí, že vezmu vítězný příspěvek a rovnou ho umístím
jako titulní stranu www.linux.cz. Detaily lze samozřejmě s autorem
doladit, ale nemá cenu, aby se autor snažil do detailu dopracovat něco,
k čemu bude mít výbor CZLUGu pak výhrady a bude se to muset upravovat
a dolaďovat.

	Ano, kdyby byl termín delší, měli bychom minimálně jeden příspěvek
navíc, ale to bylo tím, že autor se o soutěži dověděl den před uzávěrkou.
A proti tomu nemůžeme nic dělat - takoví by se našli při libovolném termínu.

: Ale vyhlašovatelé soutěže jistě věděli, proč dali tak šibeniční termín.

	:-( Díky za důvěru a povzbuzení k další práci ...

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //