Pomalost samby

Martin Kavalec martin na kxkavm04.vse.cz
Čtvrtek Květen 13 17:51:49 CEST 1999

On 13 May 1999 14:20:57 +0200, Dan Ohnesorg <dan na feld.cvut.cz> wrote:
> [...]

To jde? Myslim, ze jsem cetl (v /usr/src/linux/Documentation/Changes)
ze  2.2.x  kernely chteji sambu 2.0.x

> Ono je take dulezite, cim se to kopiruje. Kopirovani explorerem sambu
> zabije na synchnizaci disku, preklada se kuli tomu s extra parametry, aby
> neprovadela fsync. Oproti tomu kopirovani treba Windows Comanderem dopada
> zpravidla lepe i bez teto upravy.

Mohu potvrdit. Pri kopirovani Linux <-> Linux (2.2.6)
se mi podarilo smbclientem dosahnout prenosove rychlosti okolo 900kB/s,
coz na 10Mbit neni spatne.

Zato se smbfs v kernelu nemam nejlepsi zkusenosti (zejmena pri zapisu na
smbfs)

martin