www.linux.cz - soutez

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Květen 13 20:10:47 CEST 1999

On 13 May 1999 16:29:15 +0200, Oto Buchta wrote:

:>Taky nikdo netvrdí, že vezmu vítězný příspěvek a rovnou ho umístím
:>jako titulní stranu www.linux.cz.

: Ale jak potom mame hlasovat o navrhu, kdyz neni dodelany?

Pridavam sa k Otovi. Nepaci sa mi ani jeden navrh,
za jeden som sice zahlasoval, ale je to vyber asi
ako medzi slovenskymi kandidatmi na prezidenta :-(

To neznamena, ze viem urobit lepsi - keby som vedel,
tak nerobim programatora, ale vlastnim uspesnu
reklamnu agenturu :-)

: Spis by se taky nasli takovi (jenom podle odezev,
: ktere mi prisly na soukromou adresu), kteri si mysleli,
: ze za 12 dni nedaji nic poradneho dohromady a proto
: se neucastnili.

Tomu verim. Navrh peknej Web stranky nie je robota
na povel, ale umenie. A inspiracii nerozkazes.

Prihovaram sa za ukoncenie sutaze bez vitaza.

Zdravi
--
				Stano