www.linux.cz - soutez

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Čtvrtek Květen 13 15:26:41 CEST 1999

Dne Čt, 13 květen 1999 Jan Kasprzak napsal(a):
>: Ano, jistě si říkáte, proč kritizuju a nic jsem neposlal. Asi jsem se nechtěl
>: ztrapnit něčím "upatlaným" za pár hodin.
>:
>	Od vyhlášení soutěže (tuším 30. dubna) do termínu odevzdání bylo
>12 dní. To je celkem dost na to, aby člověk vygeneroval _rámcový návrh_

Tak to se ale nereklo. To jsem mohl nejake ramcovky splacnout taky. Zatim, kam
jsem sel na konkurz s grafickym navrhem, tak s komletnim grafickym manualem.
Toto byla pro mne novinka. Tak pak je vse jasne a jdu hlasovat pro jeden-mozna
dva navrhy, ktere jeste bude mozne dopracovat do poradne podoby.

>grafické podoby WWW serveru. Nejde o _obsah_, který by člověk měsíc psal.
>Jde o to, jakou má autor rámcovou představu, že by stránky měly vypadat.
>Taky nikdo netvrdí, že vezmu vítězný příspěvek a rovnou ho umístím
>jako titulní stranu www.linux.cz. Detaily lze samozřejmě s autorem
>doladit, ale nemá cenu, aby se autor snažil do detailu dopracovat něco
>k čemu bude mít výbor CZLUGu pak výhrady a bude se to muset upravovat
>a dolaďovat.

Ale jak potom mame hlasovat o navrhu, kdyz neni dodelany? Neni to zbytecne? Mne
se treba nelibi nekde zbytecna desetiradkova mezera a proto volim jiny navrh,
ktery vypada kompaktneji. No ale kdyz by sel navrh jeste upravit...

>	Ano, kdyby byl termín delší, měli bychom minimálně jeden příspěvek
>navíc, ale to bylo tím, že autor se o soutěži dověděl den před uzávěrkou.
>A proti tomu nemůžeme nic dělat - takoví by se našli při libovolném termínu.

Spis by se taky nasli takovi (jenom podle odezev, ktere mi prisly na soukromou
adresu), kteri si mysleli, ze za 12 dni nedaji nic poradneho dohromady a proto
se neucastnili.

>: Ale vyhlašovatelé soutěže jistě věděli, proč dali tak šibeniční termín.

Tak todle jsem zrovna myslel jako optimisticky zaver. Ale mas pravdu, ze to
mohlo vyznit i tak, jak jsi to pochopil ty. Myslel jsem to tak, ze potrebujete
RYCHLE udelat a proto ze je ten termin tak sibenicni.

>	:-( Díky za důvěru a povzbuzení k další práci ...

No tim jsem vas chtel ale opravdu povzbudit, ale v dobrem. Priste si odpustim
jakekoli kritiky, protoze uz asi neumim spravne fomrulovat vety v cestnine.
nebo to nejdriv poslu tomu, komu je to urcene, a pokud se neurazi, poslu to do
konference, at o mem nazoru vi vic lidi.

Oto Buchta