Konfigurace XF86Config

Tomas Prochazka xprocha2 na informatics.muni.cz
Čtvrtek Květen 13 21:24:19 CEST 1999

Dobry den,

On Thu, May 13, 1999 at 08:47:58AM +0000, Petr Sturc wrote:
>  Ahoj,
>
>  snazim se nakonfigurovat X tab aby mi chodili ve trech modech.
>  1024x768 v 16bit color virtual 1024x768
>  ------------"--------  vetsi virtual
>  1280x1024 v 8bit color virtual 1280x1024
>
>  A chci abych se mohl prepinat mezi nimi Ctrl+Alt-KP_+-.
>  Lze to vubec? Jak?

obavam se, ze Vas zklamu, ale XFree zatim neumoznuji (a kdo vi, jestli kdy
ano) prepinat za chodu bitovou hloubku. Nevim sice, k cemu potrebujete
v 1024x768 pri 16 bitech vetsi virtualni obrazovku, ale nestaci Vam
moznosti pageru, ktery je soucasti kazdeho window manageru?

Pro 8-bitovou hloubku by mozna slo pouzit Xserver Xnest - spusti Xserver
v okne jiz bezicich Xu. V praxi jsem to ale nezkousel.

                                        S pozdravem

                                                Tomas Prochazka
--
"MSDOS didn't get as bad as it is overnight -- it took over ten years
of careful development."