Konfigurace XF86Config

Pátek Květen 14 00:30:05 CEST 1999

Umet by to mohly komercni X servery, Xfree je jen 'vedlejsi produkt'
(??? - nebo je to jinak?). Problem je v tom, jak rict aplikaci, ze se
zmenila barevna hloubka a ze si ma najednou prealokovat spoustu pameti.
To je teorie, v praxi se to dela tak, ze jiz spustene aplikace bezi v
puvodni barevne hloubce a nove si alokuji dle aktualni barevne hloubky.
Takhle to delaji Windows, zbyva tedy vyresit jen 1 (velky) problem :-) a
muzete to mit i doma, kdyz to X server naucite...

--
                        Milan Kerslager