mc v barvach - ochota ?!

pvokoun na spolana.cz pvokoun na spolana.cz
Pátek Květen 14 06:35:54 CEST 1999

Chtel bych na svou obranu rici, ze clovek ktery se zepta na takovou blbost,
je beznadejny zacatecnik, a jako takovy nevi kam sahnou, aby pozadovanou
informaci nasel.  Krome toho si internet platim z vlastni kapsy a travit
dve hodiny hledanim odpovedi je pro mne z financnich duvodu nemozne. Proto
vyuzivam toho, ze mam v praci pristup alespon k e-mailu a blbe se ptam.
Radsi se ani uz nebudu ptat kdo by mi poradil jak na RH 5.2 rozchodit
cestinu v X-windows, protoze ani po precteni tri ruznych howto mi to
nechodi.

Vsem tem co jsem je namichl se timto omlouvamam, tem ostatnim dekuji za
tolik moznosti jak na to.

     Pavel

"Lepsi je se blbe zeptat, nez neco blbe udelat"