OT:kKde hledat (bylo: mc v barvach - ochota ?!)

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Pondělí Květen 17 08:47:52 CEST 1999

> Chtel bych na svou obranu rici, ze clovek ktery se zepta na takovou
> blbost,
> je beznadejny zacatecnik, a jako takovy nevi kam sahnou, aby
> pozadovanou
> informaci nasel.  Krome toho si internet platim z vlastni kapsy a
> travit
> dve hodiny hledanim odpovedi je pro mne z financnich duvodu nemozne.
> Proto
> vyuzivam toho, ze mam v praci pristup alespon k e-mailu a blbe se
> ptam.
> Radsi se ani uz nebudu ptat kdo by mi poradil jak na RH 5.2 rozchodit
> [...]

  Nikdo se nenastval nebo neco podobneho, ale vzijte se do situace kdy
se pripojite modemem a stahujete maila, dlouho dlouho a pak najednou
zjistite ze je tam uz asi po pate jedna a ta sama otazka. Uvedomte si
ze spousta lidi si take plati internet z vlastni kapsy.
  Kde a jak hledat, neco pro zacatecniky:

Linux u nas v CR
----------------
http://www.penguin.cz/
  Velice slusne udelany server, ktery je na podporu Linuxu, tzn. zkuste
se tam podivat co nabizi, atp.
http://www.penguin.cz/webglimpse/
  Na teto adrese je mozne prohledavat penguina nebo dokonce archiv
konference.

http://www.linux.cz/
  Dalsi server u nas pro Linux, nabizi spousty odkazu, atp.

  Toto je asi nejvetsi problem. Na teto adrese se naleza kompletni
archiv konference linux(at)linux.cz a umoznuje take vyhledavani, takze
v tomto pripade treba zadat hledani 'mc' nebo neceho podobneho.

Linux jinde
-----------
http://www.freshmeat.net/
  Cerstve maso pro linux, denne se tu objevuji announce na nove verze
toho a tamtoho a je to tu take prehledne usporadano. Pokud mate pomale
spojeni muzete vyuzit mirror v Nemecku
http://de.eu.mirrors.freshmeat.net/.

http://inway.linuxberg.com/
  Cesky mirror www.linuxberg.com, je to neco podobneho jako freshmeat
(usporadanim nabizenych aplikaci)

http://slashdot.org/
http://linuxtoday.com/

Linux na lokalnim disku
-----------------------
  Pripominam ze na lokalnim disku se take naleza dokumentace a to v
adresari /usr/doc. Rychly navod jak neco udelat se naleza v adresari
/usr/doc/HOWTO.

Konference
  Jak se prihlasit do konference? Staci zaslat mail
linux-subscribe na linux.cz a dale se ridit instrukcemi co prijdou postou.

  S Pozdravem
    Robert Vojta aka DeViL

MZLU Brno, tel. 45132938, ICQ 27487409
http://www.penguin.cz/~vojta