Bludy (Re: Popis baliku RedHat)

Marek Antozi pavuk na perzeus.tuke.sk
Pátek Květen 14 12:59:17 CEST 1999

RedHat aj Debian su distribucie Linuxu. Nemozte ale porovnavat
distribucie, ktore su zalozene na VELMI rozdielnych strategiach. RH je
vyslovene krabicova distribucia (zjednodusene povedane), ale pokial mozem
hovorit za seba, som s RH velmi spokojny  a ochotne mu prepacim niektore
prehresky, pretoze viem z akych principov tato distribucia vychadza. Kto
je spokojny s Debianom, FreeBSD, SlackWare ok, neberiem mu to, mozme
polemizovat co ma ktora distribucia lepsie a ktorej zase urcite veci
chybaju. Ked uz sa chete hadat co je lepsie, preco radsej vsetci nehadzeme
blato na ine operacne a nadoperacne systemy ?
Ale najlepsie je nenapadat sa navzajom, ale vyuzit cas efektivnejsie,
napr. ist na pivo ;)
						PAVUK

LiNUX - Live free or die
Office:                                                       Contact:
Technical University FVU SjF                           antozim na tuke.sk
Letna 9                               pgp finger pavuk na perzeus.tuke.sk
041 87 Kosice Slovakia                           Tel. +421/95/602 2152