Bludy (Re: Popis baliku RedHat)

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Čtvrtek Květen 13 15:49:19 CEST 1999

Dne Čt, 13 květen 1999 Petr Stanek napsal(a):

>^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
>Zde jede o zcela zavadejici a nespravny nazor !!!!
>
>Vyzkouseljte si prosi Debian a nebo FreeBSD. Oba systemy jsou zcela
>zdarma
>a poskytuji takoveto veci o kterych tvrdite ze umi jen komercni
>produkty.

Ja asi prestanu psat do teto konference, nebot asi nejsem schopen se spravne
vyjadrit.
Kdosi (myslim, ze Kabi) kdysi rekl zajimavou vec. Programator OpenSource spis
napise komentare do zdrojaku nez by psal manual.
Podivejte se, kolik manovych stranek je obsolette. Precte si LDP a pokud si
myslite, ze jsou to pouze uptodate dokumenty, tak teda fakt uz nevim...

Naproti tomu kazda firma, ktera dodava "krabicove" produkty ma ke svemu
programu krasne tisteny manual, ktery toho obcas i hodne obsahuje.
POjem "krabicove" dali komercnim produktum puvodne lide, kteri psaly shareware.
U shareware programu jste mohli najit machimalne nejaky README.1ST a nejaky
JMENO_PROGRAMU.TXT, coz proti manualu k treba Novell Netware proste nemuzete
srovnat. To jsem mel na mysli a ne kontrolu zavislosti, coz je vec, kterou imho
muzete udelat pomoci RPM a perloveho skriptu asi za hodinku.

Oto Buchta