Amanda - zalohovaci software

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Květen 14 14:21:44 CEST 1999

Preji pekny den,
   hledam nekoho kdo ma zkusenosti s Amandou
a byl by ochoten se o ne podelit. :-)

Problemu mam radu, ale nejvice jich zrejme prameni
z nedostaku informaci.

Mam pasku:

Vendor: ARCHIVE   Model: Python 04106-XXX  Rev: 7230
Type:   Sequential-Access                  ANSI SCSI revision: 02

Pokud na ni neco zataruji, funguje to dobre. Potud nemam
zadny problem (snad az na to, ze nekdy se stane, ze se to "kousne"
tak, ze pomuze az vysuniti/zasunuti media)

Pasku bych vsak potreboval pouzit k zalohovani vice pocitacu a
k tomu se zda byt vhodna prave Amanada (neznate i jine
moznosti?). Urcite vice nez samotny tar :-)
Problem je, ze se s Amandou nemuzeme navzajem
domluvit :). Nainstalovana je z .deb balicku (D2.1,
Amanda 2.4.0),  takze to asi spatne nebude. Horsi je
to s konfiguraci. Zatim jsem se dopracoval k tomu, ze
kdyz pustim amdump pak mi to "cosi" s paskou udela,
vyhodi ji a pozaduje dalsi (jenze /bin se musi vejit
i na jednu pasku). Postou mi pak dojde neco jako:

[...]

FAILURE AND STRANGE DUMP SUMMARY:
  localhost  /bin RESULTS MISSING

[...]

Coz mi zatim k nicemu nebylo.
:-(

BTW: umi se nejaka distribuce linuxu nainstalovat
na SCSI HDD ve spolupraci s radicem
Initio INI-9X00U/UW SCSI?

--

S pozdravem