Minimalni konfigurace a instalace pro IP Masquerade

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Pátek Květen 14 17:12:04 CEST 1999

On Friday, May 14, 1999 3:15 PM, Jiri Kucik [SMTP:kucik na avonet.cz]
wrote:
> Diald i poklada.

Jaky parametr? Ja to fakt nenasel. (diald-mini-howto, diald-FAQ jsem
precetl)

> www.fontan.cz/diald

Jo diky. Jeste by me zajimalo poradi rozbehu. Nejdriv diald a pak
maskaradu nebo opacne?

On Friday, May 14, 1999 3:27 PM, Pavel Satny
[SMTP:pavel.satny na alcatel.cz] wrote:
> Ja poradne nerozumim IP maskarade, ale myslim si, ze dfaleko lepsi
> je postupovat pres klasicke ppp spojeni a na tento server (let's
> say),
> dat squida jako proxy server a ze stanic pristupovat na internet
> pres
> tento proxy server. Ale zalezi na konfiguraci site, kolik tomu
> chcete dat casu
> a svych sil a co mate za stanice.

Rozumite tomu nekdo obojimu? Muzete mi strucne vysvetlit
vyhody/nevyhody obeho? Sluzby maji byt http, ftp, telnet. Samozrejme
dorucovani posty.

Stanice jsou Windows NT (musi se mi to podarit nebo tam bude WinProxy
a zadnej Linux :-)

Tomas

PS Diky i za ty soukrome maily

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137