Minimalni konfigurace a instalace pro IP Masquerade

Jiri Kucik kucik na avonet.cz
Pátek Květen 14 17:53:23 CEST 1999

On Fri, 14 May 1999, Tomas Kouba wrote:

> Jaky parametr? Ja to fakt nenasel. (diald-mini-howto, diald-FAQ jsem
> precetl)

Casy, po ktere diald "drzi" linku "nahore" jsou definovane v
/usr/lib/diald/standard.filter (pro Debian). Ta konfigurace vypada hodne
divoce, ale defaultni nastaveni je take pouzitelne. Snad jen omezit port
53, aby se kvuli DNS dotazum nevytacelo prilis casto.

> Jo diky. Jeste by me zajimalo poradi rozbehu. Nejdriv diald a pak
> maskaradu nebo opacne?

Ja nejdrive nastavuji maskaradu a pak spoustim diald.

> Rozumite tomu nekdo obojimu? Muzete mi strucne vysvetlit
> vyhody/nevyhody obeho? Sluzby maji byt http, ftp, telnet. Samozrejme
> dorucovani posty.

Pres Squida se AFAIK lze dostat pouze na WWW, prip. FTP. Telnet, SMTP,
POP3 atd. IMHO vyzaduji spec. proxy. Maskarada to vse resi transparentne.

--
Jiri Kucik, kucik na avonet.cz