ezmlm problem

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Květen 14 18:44:46 CEST 1999

On 14 May 1999 08:55:42 GMT, Matus fantomas Uhlar wrote:
: MAILER-DAEMON na odysseus.linux.cz wrote:
: -> Hi. This is the qmail-send program at odysseus.linux.cz.
: -> I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
: -> This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

: Ehm mohol by niekto zariadit aby takato vec nelietala po newsoch ?

Pisal som vsetkym, ktori s tym podla hlaviciek nieco
mozu mat. Az na Yenyu, ktory je v tom s najvacsou
pravdepodobnostou nevinne, som nikdy nedostal odpoved.
Tak som to dal do killfile a viac sa tohoto boja
s veternymi mlynmi nezucastnujem :-(

Ak to tu spravca news gate cita, ocenil by som,
keby s tym nieco urobil. Sorry za off-topic,
ale pokusy prostrednictvom mailu neviedli k cielu.

Zdravi
--
				Stano