ezmlm problem

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Sobota Květen 15 12:05:28 CEST 1999

Stanislav Meduna wrote:
: On 14 May 1999 08:55:42 GMT, Matus fantomas Uhlar wrote:
: : MAILER-DAEMON na odysseus.linux.cz wrote:
: : -> Hi. This is the qmail-send program at odysseus.linux.cz.
: : -> I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
: : -> This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
:
:
: : Ehm mohol by niekto zariadit aby takato vec nelietala po newsoch ?
:
: Pisal som vsetkym, ktori s tym podla hlaviciek nieco
: mozu mat. Az na Yenyu, ktory je v tom s najvacsou
: pravdepodobnostou nevinne, som nikdy nedostal odpoved.
: Tak som to dal do killfile a viac sa tohoto boja
: s veternymi mlynmi nezucastnujem :-(

	Tohle je problem newsu. Ja do listu odmitam pustit nadmerne
quotovane maily (coz jsou napriklad ty, ktere obsahuji ten uplne posledni
radek, co listserver za zpravu pridava). Takze list autorovi odpovi
zminenou zpravou a prispevek neodesle do konference. Problem je s news,
protoze v news fakticky ten prispevek uz je, a jako odesilatel
z hlediska listu je newsova brana. Takze to list vrati newsove brane,
a ta to vesele rozesle do news.

	Jsou dve moznosti - bud to budu filtrovat ja, nebo newsova
brana. Anebo si to dejte do kill-souboru, pripadne hodne hlasite kricte
na ty, co takove nadmerne quotovane prispevky posilaji.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //