Gnome a jeho Panel

Ondřej Surý shade na globe.cz
Sobota Květen 15 14:11:07 CEST 1999

> Fri, May 14, 1999 ve 09:27:18PM +0200 Martin Macok napsal:
> # Zajimalo by me, co jsi delal, ze se ti GNOME zasek ... nema v tom prsty
> # treba NETSCAPE?
> #
>
> nevim, Gnome tuhne (alespon me v 6.0) vzdycky, kdyz si zacnu hrat
> skonfiguraci apletku na liste, s gmc na plose apod. Ale kdyz jsem v klidu,
> tak gnome je taky v klidu :)

  No, ja mam dva panely, na jednom mam pager applet pres cely panel a druhy
je corner s aplikacema a stava se mi, ze panel vytuhne, kdyz pretahuju
GnomeICU (ktere se nekorektne ukazuje ve vertikalnim panelu a je treba ho
soupnout na horizontalni a zpatky, aby zmenil orientaci).  Applet od ICU
se mi objevi jako samostatne okynko a panel vytuhne.

  Pak se jeste stava, ze se mi porusi konfigurace panelu, kdyz nekorektne
ukoncim Xsy (C-c na konsoli se startx, C-A-BkSp, nebo obycejny crash Xsu).
Prijde mi, ze si session management neni schopen zapamatovat, ktere ze to
nastaveni panelu bylo posledni.  Vetsinou to resim tak, ze si v adresari
.gnome/panel.d/ najdu spravne nastaveni, a na to nalinkuju adresar
"default"
a pak panel pustim rucne.  Pri dalsim restartu gnome-session je vse v
poradku.
Ale abych se priznal, tak me to trochu stve a tesim se az to bude fungovat
tak jak ma.  (Prosim, zadne rady typu: Stvi na Gnome, pouzij KDE...)

Ondra Sury.