Gnome a jeho Panel

Petr Tesarik tesarik na petr.lupa.cz
Úterý Květen 18 17:40:59 CEST 1999

Dne Fri, May 14, 1999 at 11:13:00PM +0200, Milan Sorm napsal:
> Fri, May 14, 1999 ve 09:27:18PM +0200 Martin Macok napsal:
> # Zajimalo by me, co jsi delal, ze se ti GNOME zasek ... nema v tom prsty
> # treba NETSCAPE?
> #
>
> nevim, Gnome tuhne (alespon me v 6.0) vzdycky, kdyz si zacnu hrat
> skonfiguraci apletku na liste, s gmc na plose apod. Ale kdyz jsem v klidu,
				 ^^^^^^^^^^^^^^
Jo, a to nemluvím o tom, že mi teď gmc nějak vůbec nechce nastartovat,
když nastavím LC_ALL=cs. Trochu jsem to zkoumal a padá to kdesi v
dgettext("_File", ...) v libgnomeui... Neměl jsem čas to dotáhnout až
k patchi... Jinak, přestože už je GNOME ve verzi > 1.0, rozhodně bych
se neodvážil nazvat jej stabilním produktem. :( Zkuste se
např. podívat na "O programu" pro panel (1.0.5, ale pokud vím, už je
to tam pěkně dlouho):

This program is responsible for launching other applications,
embedding small applets within itself, world peace, and random X
crashes.

To poslední se mu občas i podaří. To předposlední snad někdy v
budoucnu taky... :)

> tak gnome je taky v klidu :)

I já jsem v klidu, když místo Balsy používám Mutt v xtermu. Souhlas.

Teda neberte to, jako že chci GNOME pomlouvat. Systém je to pěkný, leč
nedotažený a nainstaluje-li si jej začátečník (pro kterého je
zamýšlen), může IMHO Linuxu udělat i pěknou ostudu. :(

bye,
--
Petr Tesarik
Tel: +420 602 575294		http://www.lupa.cz/