xterm, backspace a delete...

Petr Tesarik tesarik na petr.lupa.cz
Pondělí Květen 17 10:40:37 CEST 1999

Hi,

chápu, že v xtermu backspace generuje znak DEL ('\b') a Delete znak
CAN ('\177'). Jenomže třeba v takovém Emacs se potom musí místo
backspacem mazat deletem, protože backspace se chápe jako C-h a to je
nápověda. Vymyslel už někdo nějaké elegantní řešení? Já jsem zatím
vymyslel jenom znásilnit xterm, aby generoval jiné sekvence,
nastavoval jinak proměnnou TERM a vytvořil odpovídající novou definici
v /etc/termcap a /usr/share/terminfo. To funguje báječně na mém
počítači, ale jakmile se SSHčkuju na jiný stroj, tak ten terminál tam
pochopitelně definován není... :(

bye,
--
Petr Tesarik