Offtopic: Vim a farby

Peter Lacko lacko na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pondělí Květen 17 11:11:22 CEST 1999

Leos Bitto <bitto na atrey.karlin.mff.cuni.cz> wrote:
> Peter Lacko (lacko na redbull.dcs.fmph.uniba.sk) wrote:
> :   Na dvoch masinach mam nainstalovany RedHat 6.0, vim je nainstalovany
> :   kompletne (minimal, common, enhanced), pricom na jednom zobrazuje
> :   syntax vo farbe a na druhom len roznou intenzitou fontu a podciarkovanim.

> V Redhatu je /bin/vi, coz je vim v minimalni konfiguraci, a /usr/bin/vi, coz
> je vim v plne konfiguraci (vcetne barvicek). Jak mate nastaceno $PATH? Jinak
> /bin/vim neni, zato /usr/bin/vim ano, takze kdyz misto vi pustite vim tak se
> spusti ten "barevny" editor.

No, zabudol som podotknut, ze na obidvoch masinach mam -->totozne .bashrc<--,
($TERM je defaultne linux) takze ak by bol problem v ceste,
tak by to neslo bud na obidvoch masinach, alebo potom ani na jednej .
A inac, zakladne cesty preberam od systemu a su v poradi
/usr/bin:/usr/local/bin:/bin , takze aj keby som volal vi,
a nie vim, spusti sa mi /usr/bin/vi (--> vim)  a nie /bin/vi.
Tu musi strasit nieco ine (predpokladam ze chyba je na 95% asi medzi
monitorom a klavesnicou), ale stale nemozem prist na to co ?

S pozdravom
Peter Lacko

--
Peter Lacko <Peter.Lacko na pobox.sk>

Nie je vsetko zlato co sa blysti, ale aspon to obsahuje volne elektrony.