mirne offtopic

Jaroslav Jirasek jarda na egerius.cz
Pondělí Květen 17 11:31:26 CEST 1999

dobry den, sorry za offtopic, ale ono to stejne trochu s linuxem souvisi:

mam takovou ideu zapojit me a kamose do site, jsme od sebe dost
vzdaleni a tak jsem vlastni hlavou vymyslel, ze postavim
ze stareho srotu pc, na nej nainstaluju linux a se znamyma se pripojime
pres radiostanice k tomu serveru. Predstavuju ji to tak, ze server
bude mit v sobe 4 modemy, na modemy budou pripojeny nejake radiostanice
(snad se jim rika CB) a klienti budou mit taky jeden modem a radiostanici.
Paty uzivatel bude pripojen pres sitovku - server bude v jeho byte.
A ted dotazy:
je mozne vynechat modemy?  - Jestli tedy klient s W95 muze byt pripojen
k serveru vlastne jako pres laplink a server mu na toto spojeni muze
pridelit IP adresu?

pokud by tam ty modemy musely byt, je mozne kazdy modem nastavit
tak, aby fungovaly jako pevne spojeni? (nekde jsem cetl, ze pro spojeni
modemu pres pevnou linku musi byt jeden nastaven jako vysilaci,
druhej prijimaci, ja bych kupoval ty nejlevnejsi, treba by to u nich
nemuselo jit
nastavit)

maximalni pocet COMu muze byt ctyri? a musi mit kazdy jine IRQ?

jake radiostanice pouzit? pravdepodobne musi byt obousmerne,
nejaka toho typu kdy mluvis a pak musis prepnout aby mohl mluvit
kolega asi nepripada v uvahu?

Pripadne uvitam vase navrhy na jine zprovozneni.

PS, jde nam o hrani her, hlavne Quake :-)

Dik, Jarda