mirne offtopic

Vilem Vychodil vychodiv na inf.upol.cz
Pondělí Květen 17 12:03:12 CEST 1999

On Mon, May 17, 1999 at 11:31:26AM +0200, Jaroslav Jirasek wrote:
> dobry den, sorry za offtopic, ale ono to stejne trochu s linuxem souvisi:

Pekny den,

> mam takovou ideu zapojit me a kamose do site, jsme od sebe dost
> vzdaleni a tak jsem vlastni hlavou vymyslel, ze postavim
> ze stareho srotu pc, na nej nainstaluju linux a se znamyma se pripojime
> pres radiostanice k tomu serveru. Predstavuju ji to tak, ze server
> bude mit v sobe 4 modemy, na modemy budou pripojeny nejake radiostanice
> (snad se jim rika CB) a klienti budou mit taky jeden modem a radiostanici.
> Paty uzivatel bude pripojen pres sitovku - server bude v jeho byte.

	Nejsem sice na CB expert, ale kamarad na tom visi denno denne,
zakladni problem je v tom, ze provozovani civil-band radio stanice s sebou
nese nektera omezeni, pokud vim, tak prenos datoveho signalu je zakazany.
Upozornete me, kdyby tomu bylo jinak, ale my jsme take nad necim podobnym
uvazovali a skoncilo to prave z tohoto duvodu...

	S pozdravem,
							Vilem Vychodil