offtopic Re CD RedHat 6.0 - aneb jak naletet na hezky obrazek

Support na euroshop.cz Support na euroshop.cz
Pondělí Květen 17 15:50:05 CEST 1999

Dobry den.

Jelikoz jsem clenem teto konf. stejne jako autor pristevku, pripomenu, ze zde bylo jasne uvedeno, ze se jedna o vypaleny img z ftp.muni.cz, chtit knihu a krabici ci primo Official Redhat 6 za tuto cenu se mi zda prilis na malou serii CDR. Toto zduvodneni a dalsi odpovedi byly sdeleny zakaznikovi.

K upatlanosti: zrejme na tom nekdo nejprve svacil (nikoliv vsak u nas), uboze zabalene = pokud Vam nestaci standartni obalka na CD za cca 10,- Kc, lze si priplatit za sluzby DHL.

Existuje postup zvany reklamace, pokud je napsano neco v tom smyslu a ne to co nasleduje nize v puvodnim zneni, pak byste se jiste dockal napr. vymeny za "neupatlany" kus apod.

Pozn.: puv. dopis je vice nez nazor autora, jedna se o vedome a zamerne poskozovani firmy, ktera se snazila priblizit lidem Linux (euroshop.cz). Z tohoto duvodu nepovazuji za nefer v tomto pripade uvest puvodni dopis autora (v puv. zneni) pro dokresleni situace.

Omlouvam se za offtopic.

VP

<---cut--
minuly tyden jsem si pres Vas internetovy obchod, dale ho jiz budu jen nazyvat kramem, objednal dle vasi nabidky
"Originalni CD RedHat 6.0". Podotykam ze na Vasich strankach byl tento software vyobrazen v originalni krabici jako opravdovy RedHat 6.0. Misto toho mi ovsem doslo to nejlevnejsi a nejmene kvalitni ( modre ) CD , ktere nejen ze nebylo v originalni krabici, ale bylo vypalene na vypalovacce a upatlane od otisku prstu.
Ocekavam Vase vysvetleni jinak se
muzete se spolehnout ze Vase podvodne jednani nenecham bez odezvy. Samozrejme ze si jiz od Vas neobjednam ani to nejmensi a vsem svym kolegum Vas obchod vylicim v tom "nejlepsim svetle".
Budu se snazit o zverejneni Vasich "profesionalnich" aktivit v mailovych konferencich a v Internetovych casopisech, aby ostatni zakaznici nenaleteli takovym jako jste vy. Aby se Internetove obchodovani nestalo domenou podvodniku a umyslnych lharu.
Doufam ze se ozvete a podate mi vysvetleni.
Vas byvaly zakaznik,

Ladislav Solc,
Mlada Boleslav
solc na apexcomp.cz ; solc na post.cz