Bug v archivu konference?

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pondělí Květen 17 16:14:33 CEST 1999

Zdravicko!

Zrejme jsem nasel nejakou chybku v archivu konference.

Probehl zde opet dotaz na Shaper a tak jsem se podival
do archivu konference, kde prece tato otazka byla zodpovezena.

Pokud zadam na
http://www.linux.cz/mailing-list/archive/search/index.cgi
vyhledavani CBQ tak nic nenajde :-(

Pritom je tam minimalne 8 mejliku. Jeden prikladam.

Delam nekde chybu? Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz