offtopic Re CD RedHat 6.0 - aneb jak naletet na hezky obraz ek

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Pondělí Květen 17 16:40:17 CEST 1999

	Flame :

	Veta z meho dopisu Vam:

	Ocekavam Vase vysvetleni jinak se
muzete se spolehnout ze Vase podvodne jednani nenecham bez odezvy.

Ano dostalo se mi vysvetleni cituji Vas dopis:

Pokud se domnivate, ze za 180,- Kc
je realne prodavat RETAIL, ktery stoji cca 3000,- Kc a ze jsme Vas snad
podvedli, tak s Vami velmi soucitime, nicmene pokud jste se nemohl zeptat,
je to vase vec.

Nebudu Vas zbytecne unavovat touto debatou , zvlaste kdyz jsem tuto kapitolu
uzavrel pomoci e-mailu primo s ES,
jen shrnu fakta.

Objednal jsem si CD s distribucí Linuxu RedHat 6.0 na strankach
internetoveho obchodu
http://www.euroshop.cz/store/hardware/cenyd.asp?typ=OEM
Podotykam ze jsem si toto objednal jako kazdy jiny zakaznik i ten, ktery
necte tuto konferenci. !!
Zobrazene zbozi, ktere na svych strankych nabizeji je popsano jako
RedHat Linux 6.0 (1 CD) Hedwig
* poslední verze Redhatu, originální verze (bez eeských dodatku),
bootovatelné CD, jen vložíte do CD mechaniky a mužete instalovat

a je u něho obrázek krabice na které je logo a napis Linux 6.0.  Nikde neni
ani zminka o tom ze jde o ilustracni obrazek a
CD je rozesilano jako CD-R.

Dostal jsem upatlane ( myslim tim otisky prstu na strane kde jsou data )
CD-R s fixou napsany ( ne moc citelny ) napisem RH 6.

Pokud bych si u Vas objednal treba knihu dle obrazku a vazby mohla by mi
prijit se stejnym argumentem jen krabice plna papiru ?

> K upatlanosti: zrejme na tom nekdo nejprve svacil (nikoliv vsak u nas),
> uboze zabalene = pokud Vam nestaci standartni obalka na CD za cca 10,- Kc,
> lze si priplatit za sluzby DHL.

	Jiste od Vas odeslo CD ciste, ale k nam prislo upatlane. Opravdu
tajemne a vhodne do teto debaty.

> Existuje postup zvany reklamace, pokud je napsano neco v tom smyslu a ne
> to co nasleduje nize v puvodnim zneni, pak byste se jiste dockal napr.
> vymeny za "neupatlany" kus apod.

	Nechci se patlat v nekolika mesicnim reklamacnim rizenim a muj mail
k Vam nebyl uplatnenim reklamace . Byla
	to jen prvni reakce nasr*neho cloveka, ktery dostal zbozi v takovem
stavu , ze ho to vyvedlo z miry.
	Jiste jste si vsiml te vety v mem mailu, ze ocekavam vysvetleni.
	Od Vas jsem se dockal jen odpovedi v podobne napadajicim stylu a z
toho jsem usoudil, ze budete asi velmi solidni
	zasilkova sluzba a chtel jsem ostatni varovat pred tim, aby si u Vas
neobjednali napr. originalni motherboard firmy Intel
	v krabici nedostali jen "oficialni" desku bez manualu a v pytliku,
protoze jste prave nemeli po ruce jiny obrazek.

	Pokud budete mi dalsi potrebu tento spor resit. Mailujte prosim
primo me.
	Myslim ze to bude nejlepsi.

	Opravdu u Vas plati strare heslo:
	"Nas zakaznik, nas pan"   ( nebo ne ? )