offtopic Re CD RedHat 6.0 - aneb jak naletet na hezky obrazek

petr kincl pkincl na synergy-vs.cz
Úterý Květen 18 07:47:51 CEST 1999

Jiz jsem to nevydrzel a musim se Euroshopu zastat. Pokud si nekdo myslel, ze
dostane za tri stovky oficialni RH (ktery se mimochodem od vypaleneho moc
nelisi jen cenou), tak je pekne naivni. Take jsem si CD koupil a jsem s nim
velmi spokojen, nebot funguje bezvadne a o to jde predevsim. Pokud nekomu
chybi pekny obal, tak at si ho namaluje.
Podle mne je OFF TOPIC jako kdyz vysije, ale nebojte se uz koncim.
S pozdravem
Petr Kincl
----- Original Message -----
From: V.Petr <v.petr na eurocomputer.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: 17. května 1999 18:42
Subject: Re: offtopic Re CD RedHat 6.0 - aneb jak naletet na hezky obrazek

> Ondreji,
>
> nikdy jsme neprodavali Linux pod hlavickou "oficialni". Doporucuji vsem
postizenym se podivat na nabidku. Co se tyka obrazku, je to odkaz (IMG SRC) na
redhat.com, bohuzel nenapadl nas vhodnejsi obrazek. K uplatneni u soudu -
myslim, ze je jednoduzsi se predem zeptat. Zakaznik by se mel informovat,
hrozi-li nejednoznacnost vykladu, kupodivu se toto vzdy tyka pouze podobnych
"caus", kde predmetne zbozi dosahuje nulove, nebo zcela zanedbatelne hodnoty.

> Veskere dotazy na "nejasnosti" resime promptne na
mailto:support na euroshop.cz, pokud se zakaznik na cokoliv zepta.

> Pripominka o Intel MB neni na miste. Intel dodava jako OEM nebo Retail a
zakaznik si muze vybrat. V pripade, ze nezna OEM, Bulk, Retail, muze se vzdy
zeptat.

> Pripominka o knize a krabici papiru... ? Ehhh..
>
> Komentar meho "napadajiciho stylu" je zcela vytrzen z kontextu.
>
> Pokud se nekdo domniva vyjma puvodniho pisatele, ze byl podveden, necht se
ihned ozve - pokud mozno bez vyhruzek, a bude mu jiste vyhoveno k jeho plne
spokojenosti.

> Resume:
> a] IMG SRC byl vymazan, aby se zamezilo podobnym sporum (pripominky
podobneho charakteru vzdy vitame, v prijatelne forme ovsem)
> b] zrejme neni radno ztracet cas takovymito produkty, usetrite se (jako
prodavajici) podobnych prisprostlych e-mailu od zakazniku, za chvili nas nekdo
narkne,