offtopic Re CD RedHat 6.0 - aneb jak naletet na hezky obrazek

Martin Krajnik martin.krajnik na trinity.cz
Úterý Květen 18 23:40:38 CEST 1999

Myslim si, ze nabidka Euroshopu je pro mnohe jedinou cestou, ja RedHat 6
ziskat za prijemny peniz.
Ne kazdy je pripojeny pevnou linkou, aby si mohl dovolit stahovat 600MB
image.
Ty, kteri touzi po obrazcich na obalu CD, mohu odkazat na
ftp.e-business.cz/pub/rh6.cover, kde je obal
ulozeny ve formatu PaintShop Pro a JPEG. (nakreslil jsem si ho, kdyz
jsem palil CD s RH 6.0).

S pozdravem
Martin Krajnik