viry - dotaz

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Pondělí Květen 17 15:20:52 CEST 1999

>Nejak mi tady chybi rozumne argumenty.

    NT = New Technology bylo (melo byt na zacatku 90. let), muzete mi rici,
co v NT bylo noveho a co nebylo odkoukaneho odjinud?

    Jeden priklad za vsechny...

Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz