viry - dotaz

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Úterý Květen 18 11:16:19 CEST 1999

Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> [...]
Nevim, ja vsude videl NT=New Tragedy.

Add bezpecnost, jakykoliv system je nebezpecny pokud se k nemu
da fyzicky dostat. Jeden kantor nam rikaval, ze k odstaveni je
nejlepsi krumpac - jednim machnutim se da prorazit nejvic
disku naraz.
Ohledne certifikatu bezpecnosti na NT, jsou nekde uvedeny
podminky za jakych plati? Bylo mi tvrzeno: neni zapojen v siti
(predpokladam pocitacove, napajeni asi ano), nema floparnu
a klavesnici. To uz mi pripomina ochranu proti virum uvadenou
v dokumentaci k AVG: nejlepe je pocitac bez kabelu a cehokoliv
zalit betonem, pak se urcite nenakazi.

	Majkl (majkl na tesnet.cz)