Re: adresát konference

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Pondělí Květen 17 16:59:01 CEST 1999

    Ja mam trosku jiny problem,

    v soucasne dobe pouzivam rovnez Outlook Express pro rychle cteni a v
nem, kdyz dam bud 'Odpovedet autorovi' nebo 'Odpovedet vsem', vzdy jako
adresat se objevi linux na linux.cz. Nikdy se mi nepodari automaticky doplnit
adresu cloveka, ktery prispevek napsal a kteremu hodlam odpovedet.

    Domnivam se, ze problemem bude Reply-to: klauzule, co me vsak udivuje
je, ze i pri 'Odpovedet vsem' se dokonce 2x dotahne linux na linux.cz, ale ze
by se to seznamu adres dotahlo 'From:...' to ani nahodou.

    Mate nekdo podobne zkusenosti, pripadne navod na reseni (krome "vymen
postovniho agenta";-))

    Jinak doporucuji dat tridici pravidlo do:
Komu,
Kopie,
Od

    Pak se mi skutecne nestane, ze by se mail dostal do jineho chlivecku...

Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz