Vim a ispell

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Květen 18 12:25:05 CEST 1999

"Pavel Lisy" <pali na tmapy.cz> wrote:
> Mohl byste me nekdo navest, jak pouzivat vim (gvim) pro spellovani primo v otevrenem
> souboru. Nejak mi neni jasna zakladni myslenka.

   Bojim se, ze to nejde moc elegantne. Pokud je mi znamo, tak ispell
se neumi pri interaktivni kontrole chovat jako filtr (takze je nutne
vytvaret pomocny soubor atd., viz popis zprovozneni ispellu v editoru
joe v http://www.penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-13.html#ss13.3 ).
Bylo by pekne, kdyby vim umel komunikovat s ispell -a, ale prohlidka
zdrojaku nenasvedcuje, ze by tomu tak bylo.

   Bylo by skvele, kdyby mne nekdo vyvedl z omylu...

                                                       S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229