SSH help me

Jaroslav Jurasek xjurasj1 na kd.fsv.cvut.cz
Úterý Květen 18 12:34:44 CEST 1999

Hlavienka Richard wrote:

> Skusam  rozbehat SSH a nie je mi celkom jasna praca s RSA autentifikaciou.
> Treba vytvorit na severi, usera s heslom ktore  zadam pri generovani key v
> secure CRT?

NE.

> ako mam pridat lokalne vygenerovane kluce do uz existujucuch ssh_host_key?

Postup je trochu jiny.
Pri generaci klice se vtvori (myslim) dva soubory: "identity" - binarni
a "identity.pub" - ascii

Pro SecureCRT (nebo jineho klienta) je potreba mit ten binarni soubor.

V domovkem adresari na Linuxu je potreba vytvorit adresar "~/.ssh/".
Obsah souboru "identity.pub" je potreba dat do "~/.ssh/" do souboru
"authorized_keys" s pravama 644.

Vice napovi "man sshd".

Doufam, ze jsem to napsal srozumitelne....  ;-)

Zdravim Yuras