viry - dotaz

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Květen 18 11:58:37 CEST 1999

janousek na fonet.cz (Pavel PaJaSoft Janousek) writes:

>     NT = New Technology bylo (melo byt na zacatku 90. let), muzete mi rici,
> co v NT bylo noveho a co nebylo odkoukaneho odjinud?

Zapomel jste pridat Windows. Takze
Windows NT .. nova technologie windows, coz bezesporu byla - lisila se
od vsech ostatnich Windows naprosto zasadnim zpusobem

>     Jeden priklad za vsechny...

ve sve dobe bylo ponekud neobvykle pouzit mikrojadro pro osobni
pocitac (tim myslim to co ma BFU na stole). Byla to v teto oblasti
proste NT (nova technologie).

> Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.

Brno, Czech Republic