Netscape ako spolahlivy zahlcovac pamati...?

Marek Palansky marcus na fira.sk
Úterý Květen 18 17:15:26 CEST 1999

Zdravim!

Pouzivam Netscape Comunicator 4.06 pod x-windowsami s KDE.
Mam P2 233 MHz a 64 MB RAM a tomu som este vytvoril dalsi swap o
velkosti 64 MB.

Problem je ale v tom ze to netscape nevigatoru nestaci!
Ked nieco hladam na nete, teda surfujem, tak obvykle otvorim 5-7 okien.
No a po asi pol hodine browsovania mi zacne disk zurivo pracovat a
program free mi nahlasi volnych ubohych 1MB pameti. A tym myslim dokopy,
teda swap + klasicka pamat je plna.
Netscape sice nespadne, ale je s nim nemozne pracovat pre jeho sto
nasobnu pomalost.

Ako je to mozne?
Nevigator po sebe neuvolnuje pamat? Alebo zeby som mal nieco zle
nastavene?

Po uzavreti celeho comunicatoru sa pamat 'znormalizuje' a ide vsetko
zasa v pohode.

  Marek Palansky <marcus na fira.sk>
  ICQ number: 17920340
  PGP Key: www.slovakia.net/fira/marcus.asc
  PGP Fingerprint: 7A2A 01DE 8CD7 6990 35C2  C9D5 28CC 22DF CFC7 60C6

     Neberte zivot prilis vazne. Aj tak z neho nevyviaznete zivy ;-)