Netscape ako spolahlivy zahlcovac pamati...?

Petr Tesarik tesarik na petr.lupa.cz
Úterý Květen 18 17:50:14 CEST 1999

Dne Tue, May 18, 1999 at 05:15:26PM +0200, Marek Palansky napsal:
> Zdravim!
>
> Ako je to mozne?
> Nevigator po sebe neuvolnuje pamat? Alebo zeby som mal nieco zle
> nastavene?

Jojo, toho je tam určitě MOC. Totiž memory-leaků... Jednou jsem zkusil
v NS editovat TEXTAREA, jehož obsah měl asi tak 50KB. S každým
napsaným či smazaným znakem si Netshit užral 32KB paměti... :(

A na druhou stranu. Už jste někdy programoval? A povedlo se Vám
odstranit všechny memory-leaky? Ano? Tak tam ještě máte memory-leaky
knihovních funkcí. Netshit používá Motif, což mluví samo za sebe...

> Po uzavreti celeho comunicatoru sa pamat 'znormalizuje' a ide vsetko
> zasa v pohode.

Zaplaťpámbu, aspoň tvůrci jádra Linuxu to s tou správou paměti skoro
dokázali... :)

bye,
--
Petr Tesarik