OT: Programatori v USA (bylo Re: viry - dotaz)

Petr Hlustik hlustik na cortex.neurology.umaryland.edu
Úterý Květen 18 17:23:52 CEST 1999

On Mon, May 17, 1999 at 04:40:38PM +0200, Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> [...]
> A nechcete mi doufam namluvit, ze co je americke je automaticky dobre... -
> neverim tomu, ze v USA by situace byla radikalne jina, proc by jinak byl
> takovy hlad po mladych (a schopnych) programatorech a misto Analytika bylo
> jedno z tech velmi vynosnych pracovnich mist s platem pres 100.000$ rocne?

Ne, situace v USA možná není jiná - aspoň na státní University of Maryland,
Baltimore jsou u vesla staří programátoři, kteří o některých novinkách
nemají páru a univerzitní server je hacknutý co pár měsíců. V soukromém
sektoru je to snad lepší.

Těch $100.000 není typické. Viděl jsem přehled amerických platů v IT a
medián se pohyboval mezi $55 - 80.000 podle kategorie. Hoši co spravují
Y2K problém, měli medián nejvyšší - $83.000. ;-) Zdroj: Internet Week

Zdraví
Petr