nfsd v RH6.0

Úterý Květen 18 17:19:23 CEST 1999

Ivo Panacek (ivop na regionet.cz) wrote:
: Nevite nekdo, jak v RH6.0 zaridit reexport montovanych adresaru ?
: Driv to bylo klasicky rpc.nfsd -r, ted to odmita, ale v dokumentaci to nejak
: nemuzu najit. Jedna se mi o reexport medii montovanych pres autofs a
: pred knfsd to fungovalo.

V RH 6.0 je kompletne nova implementace NFS serveru. Pokud neprijdete na
"man exportfs" tak se skutecne muzete trapit docela dlouho. Je bohuzel
pravda ze v dokumentaci k RH 6.0 jsem to nikde nenasel a nevedet o tom
driv tak nevim nevim...

Leos Bitto