nfsd v RH6.0

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Čtvrtek Květen 20 12:56:46 CEST 1999

Leos Bitto wrote:

> Ivo Panacek (ivop na regionet.cz) wrote:
> : Nevite nekdo, jak v RH6.0 zaridit reexport montovanych adresaru ?
> : Driv to bylo klasicky rpc.nfsd -r, ted to odmita, ale v dokumentaci to nejak
> : nemuzu najit. Jedna se mi o reexport medii montovanych pres autofs a
> : pred knfsd to fungovalo.
>
> V RH 6.0 je kompletne nova implementace NFS serveru. Pokud neprijdete na
> "man exportfs" tak se skutecne muzete trapit docela dlouho. Je bohuzel
> pravda ze v dokumentaci k RH 6.0 jsem to nikde nenasel a nevedet o tom
> driv tak nevim nevim...
>
> Leos Bitto

Nojo, ale ten man ma datum "15 Feb 1996" ! ( Ja jsem rpm -qd daval ;-)
Ani option "link_relative", ktera je uvedena v "man exports", neexistuje.
Ted uz mam i knfsd-...src.rpm, ale nic moc povzbudiveho jsem (zatim ?)
nenasel. Option -r (reexport) u exportfs jenom syncne to, co je aktualne
exportovano, s tim, co dle /etc/exports exportovano ma byt. Ja bych ale
potreboval, aby casti exportovaneho svazku, na ktere jiz neco je namontovano,
byly exportovany taky ! Automount to totiz nemontuje natvrdo, to by nfs
exportoval
rovnou. Driv se tohle delalo "rpc.nfsd -r", ted pozitivne tenhle parametr neni,
to jsem si ve zdrojacich overil. Otazka je, zdali to je vubec mozne ?

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz