Novy disk do ftp.linux.cz

Petr Tesarik tesarik na petr.lupa.cz
Úterý Květen 18 20:37:52 CEST 1999

Dne Tue, May 18, 1999 at 06:14:20PM +0000, Leos Bitto napsal:
> Sice nejsem clenem CZLUG tak do toho asi nemam co mluvit, ale vrele
> nedoporucuji kupovat do serveru disk Western Digital - Caviar. Mam
> s nimi jen ty nejhorsi zkusenosti. :-( Sice vychazi dobre cenove, ale
> to je asi jejich jedine plus. Casem odchazi... O trosku (par set) drazsi
				^^^^^^^^^^^^^^^^
To je věc náhody. Mně tu jeden v kompu vrčí už pátým rokem, jiný už
druhým a to ten počítač běží denně a občas i v kuse... Jinak ale co se
týče serverů vůbec nedoporučuju EIDE. Rozdíl ve výkonu při použití
SCSI je u aplikací typu SQL server + Apache podle mých zkušeností
NĚKOLIKANÁSOBNÝ.

> jsou disky IBM UltraStar, a z tech me zatim nezradil ani jeden, na rozdil
> od Caviaru.  Delaji se s 5400 RPM a 7200 RPM, s temi 7200 RPM nemam
> zkusenosti ale 5400 RPM jsou v pohode.

bye,
--
Petr Tesarik