Novy disk do ftp.linux.cz

Úterý Květen 18 20:44:14 CEST 1999

Petr Tesarik wrote:

>                                 ^^^^^^^^^^^^^^^^
> To je věc náhody. Mně tu jeden v kompu vrčí už pátým rokem, jiný už
> druhým a to ten počítač běží denně a občas i v kuse... Jinak ale co se
> týče serverů vůbec nedoporučuju EIDE. Rozdíl ve výkonu při použití
> SCSI je u aplikací typu SQL server + Apache podle mých zkušeností
> NĚKOLIKANÁSOBNÝ.

No jo, jenze tohle je nejspis na silazovani a ne na Apache. A zaruka je
na WD tedka myslim 3 roky.
Taky mi tu par Westernu vrci a s par jsem se navztekal. Dostaly me
akorat SCSI disky: mam tu Compaq, IBM a myslim, ze jeste Seagate a jsou
to naprosto identicke disky az na nalepku a hlasku, kterou posilaji jako
sve jmeno/vyrobce. Urcite to je vsechno navic Taiwan :-)

--
                        Milan Kerslager