Aplikace versus kernel (was: Re: Gnome a jeho Panel) [long]

Petr Tesarik tesarik na petr.lupa.cz
Úterý Květen 18 22:44:30 CEST 1999

Dne Tue, May 18, 1999 at 10:37:02PM +0200, Martin Macok napsal:
> A porad se tu smichava dohromady stabilita serveru a vytuhavani Xu a
> window manageru a zablokovavani klavesnic ...
> Pokud na linuxu bezi WWW server, FTP server, FW, router atd ... tak tam
> nemaj co delat Xy a uz vubec ne gnome, navic by tam snad ani normalni
> uzivatele nemeli mit konta atd ... jako server je pak Linux
> nenahraditelny ... a stabilni ...

No vidíte, a já to zase vidím obráceně. Když někde běží krásné
grafické prostředí, uživatelé si vesele píšou ve Wordu, tvoří grafíky
v Excelu a poslouchají k tomu WinAmp, tak tam zase nemá co dělat --
WWW server, FTP server, FW, router, atd ...   :-))

bye,
--
Petr Tesarik
Tel: +420 602 575294		http://www.lupa.cz/