Aplikace versus kernel (was: Re: Gnome a jeho Panel) [long]

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Úterý Květen 18 22:48:05 CEST 1999

On Tue, 18 May 1999, Petr Tesarik wrote:
> No vidíte, a já to zase vidím obráceně. Když někde běží krásné
> grafické prostředí, uživatelé si vesele píšou ve Wordu, tvoří grafíky
> v Excelu a poslouchají k tomu WinAmp, tak tam zase nemá co dělat --
> WWW server, FTP server, FW, router, atd ...   :-))

Jsem presvedcen o tom, ze to vidime skoro stejne ;), u me bezi FTPD, SSHD
a navic to slouzi i jako pracovni a vyvojarska stanice (pravda - velmi
slabe vytizene), ale to vse na 486/32MB ... a nepada to (1x za pul roku)
Chtel by videt bezet vsechno na tomto HW i pod NT :)

 |                  Martin Macok                     |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://www.ms.mff.cuni.cz/~mmac7339/      |