filozofia /dev

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Květen 19 00:17:06 CEST 1999

Zdravim,

> [...]
> existovat. Staci, pokud bude jista obsluha v jadre a dovedu si predstavit,
> ze bych s patricnym driverem na cisle zarizeni komunikoval i v pripade, ze
> zarizeni fyzicky neni pripojeno, ale ja nastavim driver na nejake veci => s
> driverem komunikuji, ackoli zarizeni neni pripojeno, pokud je to dokonce
> nejake hot-swap zarizeni, pak az ho pripojim, tak muze okamzite bezet dle
> nastavenych parametru... ve vasem pripade by to znamenalo nejprve pripojit
> zarizeni, aby driver registroval toto zarizeni do /dev/ a teprve pak zacala

   A znate nejaky driver, se kterym by bylo mozno kominukovat, i kdyz
prislusne zarizeni neni k dispozici?

>     Vim, ze tyto uvahy jsou v dnesni dobe vysadou spec. zarizeni, ale je
> treba si uvedomit nastup napr. USB, ktere presne tyto vlastnosti (tedy ze za
> chodu pridavam a odebiram zarizeni) dle mych informaci ma. Takze az bude
> masivnejsi podpora, pak tyto vlastnosti i v OS budou zadane...

   Naopak, silne nezadouci. Vubec neni rozumne, abyste si mohl pripojit jen
tolik zarizeni, kolik mate souboru v /dev.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Beware of programmers who carry screwdrivers..."