Novy disk do ftp.linux.cz

VP vpetr na bigfoot.com
Středa Květen 19 03:17:32 CEST 1999

> týče serverů vůbec nedoporučuju EIDE. Rozdíl ve výkonu při použití
> SCSI je u aplikací typu SQL server + Apache podle mých zkušeností
> NĚKOLIKANÁSOBNÝ.

No jo, jenze tohle je nejspis na silazovani a ne na Apache. A zaruka je
na WD tedka myslim 3 roky.
Taky mi tu par Westernu vrci a s par jsem se navztekal. Dostaly me
akorat SCSI disky: mam tu Compaq, IBM a myslim, ze jeste Seagate a jsou
to naprosto identicke disky az na nalepku a hlasku, kterou posilaji jako
sve jmeno/vyrobce. Urcite to je vsechno navic Taiwan :-)

    Compaq = OEM cokoliv, IBM a Seagate delaji spolu. Na vsechny nove HD jsou min. 3 roky.

WDC ma nyni tusim technologii IBM, alespon co jsem testoval 20GB disk tak byl identicky s "pouzdrem" IBM, o 24GB disku jsem kdesi videl press o IBM technologii. Poruchovost = nahoda. Nejvetsi je Seagate, az WD koupi (jako kdysi Connera), tak se nikdo moc divit nebude :)

VP